fredag 26 november 2010

Positiv energi

Jag försöker samla en massa positiv energi genom att vara med dom jag älskar mest.. ♥ Idag hämtade Johanna & jag barnen (från dagis) med pulka & snowracer sen blev det några rejäla åk i backen med snurrande tefat och rumpan full med snö! Imorn blir det julbök här hemma med tillhörande trassel i form av stjärnor som måste hänga rakt och lampor som måste funka. Dessutom måste vinterdäcken på, ett måste med tanke på att jag varit i diket & vänt. Precis utanför dagisets "vinkfönster" dessutom vilket var mindre nice. Tur det finns goa människor som är villiga att offra lite flextid en stressigt morgon för att dra upp mig och bilen.. :) På söndag ska vi åka på julskyltningen Tobbe & jag medan Kasper får lite lyxtid med Daniel & Maria. Vi har en massa att uträtta´så jag hoppas att folk stannar hemma och myser i sina hus istället för att ränna på stan denna dag.. ;) Vi har liksom inte tid att köa!