tisdag 15 februari 2011

Carpe diem!

Så enkelt men så svårt! Jag har i alla fall lärt mig mycket under min lilla(!) resa. Vilka prioriteringar som måste göras i livet för att må bra i själen. Jag är bara så oändligt tacksam över alla fina människor jag har runt mig. Och älskade älskade familjen, tack för att ni finns!
Så kanske har jag nu samlat på mig så pass mycket energi att jag kan börja blogga igen. Vi får se hur det går.. :) Viktigast sen sist då? Jo såklart, det finns ju en liten kille som har fyllt 3 år. Ballonger, tårta, paket och så några spyor, det hör väl ett 3-årskalas till.. Vi fick bjuda alla gästerna på vitpepparkorn som visst ska vara bra mot magbaciller. Det hjälpte för ingen blev smittat. Ja, förutom Tobbe & jag då.. :(
Kasper fick många fina paket, finast var ändå scooby doo-pallen som morfar gjort. Kasper älskar scooby doo, vi har säkert spelat in hundra avsnitt, bolibompa kan slänga sig i väggen. Jag som tycker bolibompa är mer lämpligt för en 3-åring, men vad gör man!

Scooby dooby dooooo!