måndag 28 februari 2011

Latinomoves

Johanna & jag for iväg till Friskis och kvällens dansaerobic, men när vi kom fram var passet utbytt mot latinodans. Shit, Latinodans(!) ja ni kan ju tänka er själva. Juck hit och rumpsnurr dit, kände mig porrigast i Sverige.. not! Jag kunde inte hålla mig för skratt första tio minuterna, var ungefär lika talangfull som Ben Stiller i "O så kom Polly".. Men det var helt enormt roligt och jobbigt, i särklass det roligaste passet jag har varit på, så nu blir det latinodans varannan torsdag framöver, jiiiihaaa!! Snöpligare blev det när jag skulle gå ur bilen hos Johanna, min bag in box från i lördags som jag skulle ta hem råkade öppnas på något vis och rödvinet bara forsade ut, över hela mig och bilen. Fasen med, jag får köpa dem ett nytt överdrag till sätet. Själv fick jag åka hem i bara trosor, täckväst och vinterstövlar. Behöver jag säga att jag var snabb från bilen in i huset, tänk om någon hade sett mig.. Ja jösses.. :)