söndag 12 juni 2011

Härliga helg

Det blev en härligt avkopplande lördagskväll. Gooooood mat, kolla in vad som dukades upp.. Leo & Kasper lekte bättre än någonsin så vi kunde ta det lugnt. Av någon anledning (Peter) kom vi in på pinsamma upplevelser av olika slag och man kan väl säga att vi har varit med om en del.. för närmre halv ett på natten var vi färdiga med det samtalsämnet, behöver jag tillägga att vi hade hysteriskt kul.. ;)

Idag har vi lullat omkring här hemma, jag fick syn på en liten söt kopparorm, förmodligen lyfte jag upp den tillsammans med en massa sly och löv som legat i vårt lilla stenparti för helt plötsligt låg den där bredvid min hink med sly mitt på gräsmattan. Jag är inte så värst ormrädd, framförallt inte när de är så små. Då är det mycket värre med spindlar och andra äckliga småkryp. Isch!