onsdag 10 augusti 2011

Liten semestertripp

Två fantastiska dagar på Kolmården! Delfinshowen var grym, tyckte i alla fall Tobbe & jag.. Kasper satt mest och höll för öronen.. :)


Giraffer och lejon kan slänga sig i väggen, bäst i test enligt Kasper var klapp-hagen med tama gätter. Här spenderades mycket tid!

Behöver jag säga att jag blev totalt förälskad i denna björn. Tre videofilmer blev det, och en massa kort. Till slut fick Tobbe & Kasper fick dra mig därifrån..


Efter Kolmården for vi vidare till Stockholm för 1-årskalas. Det blev en mycket mysig helg och en massa bus med kusinerna! Här har vi en trött kille som somnade bredvid tårtan - dååå är man trött!


Ett sista stopp hos farmor & farfar, Kasper fick åka med farfar i traktorn, behöver jag ens skriva att han tyckte det var grymt!! :)