tisdag 14 februari 2012

99 dagar kvar!

Idag ska jag ta magbild och lägga in, med tröja på. Jag skickar en utan till dig syster så vi kan jämföra.. ;)
Imorn går jag in i v 27. Jag har inte blivit bättre på senaste men det känns ändå hyfsat stabilt. Illamåendet är mig troget, några enstaka timmar på 5,5 månader har jag fått fria vingar men det varar aldrig länge. Man lär sig leva med det.. Den konstanta tröttheten är 10 gånger värre och gör mig ledsen emellanåt - MEN jag är fortfarande fri från huvudvärken och bara det gör mig glad igen.. :)
Magen växer rakt fram, så det riktigt stramar i huden, bebisen sparkas på urinblåsan, jag har flera sammandragningar/dag, drömmer konstiga drömmar och vaknar toksvettig, äter fortfarande förfärligt onyttigt och stoppar i mig fluortabletter för att reparera eventuella tandskador.