tisdag 28 februari 2012

Ont, aj, aj

Jag har förbaskat ont, överallt. Med tanke på hur många timmar/dygn jag tillbringar i sängen så är det inte bara lakanen som slits, mina stackars höfter håller helt på att utplånas, känns det som. Smärtan är enorm och jag byter förtvivlat sida natten igenom, utan någe vidare gott resultat. Är i stort behov av en vattensäng.. Igår kom dessutom halsontet smygande och inatt small det till ordentligt. Riktigt värker i hals, nacke, öron & huvud, och varje gång jag nyser spricker min läpp. Såklart har jag ältat natten lång hur jag ska kunna vara hemma från jobbet, det går inte alls in i min planering, så eftersom jag inte har någon feber blir det till att stanna till vid affären och shoppa loss bland halstabletterna.
Från gårdagens nattning:
- Kasper, du vet att mamma älskar dig mest av allt i hela världen! Älskar du mamma?
- Japp, det har du rätt i!