lördag 3 mars 2012

Hela veckan lång

När solen skiner blir uterummet sommarvarmt!
Idag vaknade vi av solsken, och det känns underbart! Åh, hoppas hoppas att jag får en bra dag idag, det är så mycket jag vill göra. Men efter gårdagen är jag inte så säker, en riktigt j-la skitdag var det.. :( Bortsett från en hektisk jobbförmiddag så tillbringade jag och bebismagen resten av den soliga eftermiddagen i sängen, trötthett from hell och ett minst lika drygt illamående. Var i princip bara på benen under fredagsmiddagen som Tobbe fixat, fläskfilé med soltorkade tomater, champinjoner och grönpepparsås, mums! 
Lek med kompis Caspar. En cykeltur runt Mor Mias och fika på nybakta chokladmuffins!
Veckan som varit har bjudit på massa roligt, det är väl därför jag är så kass. Ikeabesök med Sara förra fredagen som slutade i smått kaos vid inpackning av megapaket i minikombi. Stackars Sara fick sitta böjd som en banan och vi såg inte varandra på hela hemresan pga diverse möbelpaket.. Jag fnissar bara jag tänker på kaoset..
Vi som mätte så noggrannt?! Jag är ju 1,70 så nog borde vi få in ett paket på 1,80.. ;)
På lördagskvällen blev vi bjudna på fläskstek hos Hanna & Peter (superdupergott) samt ett trotsmaraton av våra barn, puh.. ;) Sist men inte minst har skottdagen passerat och med den firade vi 8 år tillsammans - KÄRLEK