tisdag 17 juli 2012

Solen?!

Semesterdagarna fylls med trevligheter!! Igår tog vi med kusin Valle till Brunnsbadet där det östes i vattenrutschkanorna. Ja, när solen behagade titta fram. Där emellan stod vi under tak och väntade ut skurarna. Jag och resten av alla besökare slängde av oss kläderna och kastade oss ner i solstolen så fort molnen skingrades, sen smäckte vi tills dropparna hängde över oss. Och så höll vi på.. Svenska sommaren är inte optimal men den duger för mig. Så länge jag lyckas fånga några strålar från kvällssolen är jag nöjd. Och nu efter fönsterbytet hittar dessa in även i uterummet!!
Idag stod mammafika med föräldragruppen inbokat i familjekalendern. Johanna & jag promenixade från Näset, soligt och svettigt på ditvägen, regnigt och dyblött på hemvägen.. Bara Sanna & Charlie som var torra & nöjda.. :)