måndag 9 juli 2012

Födelsedag

Igår fyllde jag år, igen.. Åren bara rusar fram, och det gäller att inte tänka för mycket för då blir jag alldeles vemodig. Familjen var här och firade mig igår, det gjorde min dag litegrann, för den där riktiga födelsedags-feelingen infinner sig inte så lätt nu för tiden! Vi åt gott och njöt av en riktigt härlig sommarkväll, vi slogs om skuggplatserna för det var alldeles för hett i solen trots att det var nästan kvällen!!
Annars lullar vi mest omkring här hemma. Då finns det tid till fikor, tjejkvällar & spontangrillningar. Tobbe & Kasper har seglat för första gången, coooolt och vääääldigt fantastiskt förstår jag när Tobbe berättar (eller var det för att fruarna inte var med;)! Vi skickar ett litet extra tack till Olof som fixat med allt! Jag fick en alldeles egen dag med Sanna, det är lite lyxigt det med.. :) Och kvällen spenderades hos mamsen & papsen, det bästa jag vet!