torsdag 30 augusti 2012

Milda makter

Inatt sov den här lilla snorpan i egen säng från klockan elva till halv åtta utan en endaste liten matpaus på hela natten. Efter morgonmålet somnade hon genast om tills jag väckte henne vid kvart i nio. Kasper & Tobbe hade dessutom lagt sig i gästsängen någon gång under natten så jag hade hela 180 centimetrar för mig själv.

Det behövdes verkligen. Vi är trötta både Tobbe & jag. Allt har liksom dragit igång i en himla fart, jobb, dagis, träning mm och här hemma lever vi just nu i ett enda stort avbytarsystem. Vem är tröttast idag?

Meeeen det är en underbar känsla att få komma igång med träningen igen. I tisdags gjorde jag storstilad(?) comeback på friskis med ett step-pass. Ledaren var 20 min försenad så när hon väl var på plats fanns det ingen tid över till drickapauser. Det känns fortfarande i benen...... Men med tanke på höstens stora evenemang (Marias egenkomponerade triathlon) var det nog en behövlig start!