måndag 10 september 2012

Hinner inte riktigt med..

..och bloggen kommer i sista hand. Funderara lite på att låsa igen. Jag håller koll på min besöksräknare och så länge den inte sticker iväg känns det ändå rätt okej att ha den öppen. Bloggen är liksom till för mig och mina nära & kära och får därför mer än gärna vara aptrist för folk som inte känner oss. Tycker blogspot gör det så onödigt krångligt iom att läsarna måste ha ett googlekonto för att komma åt den om man låser. Kunde det inte finnas ett lösenordssystem istället.


Hur som helst. Sista veckorna har rullat på i ett hiskeligt tempo. Förra helgen var det dop för lillkusinen Ludvig. Det var en fin dag! Kasper & Astrid var lyckliga över att få träffas så snart igen!


Bebisdate med min härliga föräldragrupp har vi också hunnit med. Sanna har en massa små söta pojkar att busa med! :)


Större blir hon, för varje dag som går och det är så roligt att jämföra med bilder från när Kasper var lika gammal. Tänk att han har varit så liten! Visst finns det väl vissa likheter ändå!