tisdag 18 september 2012

Liten uppdatering

Dagarna rinner på i en jäkla fart, men nu börjar rutinerna sätta sig och jag har återigen kommit ner i puls. Det är fotboll, badminton, gympa & step, bara Lilla Sannas kolumn i familjekalendern som ännu så länge är hyfsat luftig. Någon bebisträff då & då och ett & annat bvc-besök. 4 månader blir hon imorgon och väger nu 6,2 kg. Pigg & glad så länge hon slipper gå på kalas eller middagar av olika slag.. :)

Förra veckan fick vi fint besök från Karlshamn, de här två lekte hela långa dagen tillsammans!


Så har vi varit hos syster på septembergrill..


Och på Sjuhalla..


I söndags åkte mamma & jag på loppisen i Brunnsparken & fyndade en hel massa saker. Så nu har jag blivit loppisbiten och vill åka dit igeeeeeeeen. Avslutar med en liten härlig fras från Kasper, såhär lät det idag när han gosade med Sanna: "Ponkar älskar tjejer, jag är ponke och du är tjej, så jag älskar dig" ♥