måndag 24 september 2012

Nu rullar hon runt..

..och snabbt går det. Jag hoppas fortfarande att hon blir lite mer bekväm än vad Kasper var så att jag kan dricka mitt kaffe i lugn & ro. Kasper var ju rena virvelvinden från den dag då han blev 6 månader och började krypa på sina små ben. Jag hade tänkt softa lite längre den här gången, men vi får se om Sanna är med på noterna.


Helgen kom & gick. Tjejmiddag, utedag på dagiset, pizza med familjen Wihlborg och så alla Kaspers aktiviteter på söndagen. Regnade gjorde det också, supermysigt för alla utom dagisets utegrupp som hade sin årliga arbetsdag. Tror ni att jag ens äger några regnkläder eller stövlar?! Nej precis.. Men jag knep städningen av leksaksboden ovh var därmed inte lika dyngsur som resten av gänget. Hanna & jag bytte därefter av männen som gav sig ut i regnet för att spela fotbollsmatch.

 
Idag har vi gungat, haft sparkcykelrace (glad att jag överlevde), fikat på maraboukakor och såklart bråkat lite mellan varven, precis så som det ska vara :)
 
 
Jag håller på att lägga till nya läsare till listan, bloggen kommer att låsas så fort jag är klar med det!