måndag 22 oktober 2012

Förkylt var det här

Tandborsten i handen :)
Sanna är alldeles snorig och dan, och allt snorvande gjorde att varken hon eller jag fick sova inatt. Nu ligger hon utomhus i vagnen, lite frisk luft kanske kan göra susen för den lilla näsan. Igår blev det middag på Montmartre och bio (en oväntad vänskap) med  mamma, Johanna & Maria
Filmen var fantastisk på alla sätt & vis. Så fort den kommer på dvd så ska den tittas på igen!


Kasper fick äntligen lite lektid med kompisen Caspar igår. I veckan lät det såhär här hemma: "Mamma, jag vill ha en överraskning av dig, vaddå svarade jag? Att Caspar får komma hit och leka"
Och lekte gjorde de minsann, i flera timmar!

 
Kasper pratar:
- Mamma, jag orkar faktiskt inte cykla i motorvinden.
Typiskt, han säger så mycket roligt men för tillfället kommer jag inte på mer..