tisdag 13 november 2012

Hissgardiner

Jag har blivit helt såld på hissgardiner och det finns så många fina att välja på. Nu är i alla fall tre sådana här på väg hem till mig och dom kommer nog sitta fint i mina köksfönster!


Annars rullar det på i en hiskelig fart här hemma. Utvecklingssamtal och grabbhelg i Halmstad har för min del inneburit en hel del ensamkvällar med barnen. Jag är rätt bortskämd med att ha pappan hemma och fasade lite inför detta, men jag måste säga att det har gått över förväntan. Kasper fick lektid med Valle på lördagen och Caspar på söndagen och så lite mysmiddag hos mormor & morfar också. Så det blev lyxigare än vanligt för honom.

Sanna är en rörlig liten tjej, tar sig fram & bak, från krypställning till sittande och ställer sig på tårna med rumpan upp i vädret. Hon var utomordentligt skötsam på natten för ett tag sedan men nu har hon bestämt sig för att det är godast med mat på natten. Dags att köpa större nappflaskor, det räcker inte längre med 120 ml åt gången. Goare än goast är hon och jag kan inte sluta puss på de däringa kinderna.

 ♥ ♥