måndag 28 januari 2013

Min blogg

Är nu åter öppen. Varför jag donar fram och tillbaka med öppen och låst blogg är just för att hålla den lite sådär lagom anonym eftersom många läsare har en tendens att falla bort under tiden som bloggen är låst. Nu låter det som att jag inte vill att någon ska läsa min blogg, så är det ju inte. Tvärtom. Såklart. Men när besöksräknare tickar iväg och vissar en hel massa besök/dag, då blir jag lite skraj. Men men, nu blir det såhär, för ett tag. Så slipper ni mecka med inloggning.

Idag började vi dagen hos mamma, Johanna & Lovis var också där. Älskar vardagslyx, som frukostar tillsammans. Nu är Kasper iväg med mormor, han tog med sig bilden över alla skylandersgubbar och ska få välja ut en som han ska få i födelsedagspresent. Det pratas en del om chop chop, stump smash, eruptor mfl här hemma. Hela dagen lång.

 
Sanna är överallt, bokstavligen. Släpper man henne någon minut hittar man henne gnagandes på cd-skivor eller annat dyrbart, eller som häromdagen när hon hade undersökt vedkorgen och spottade bark resten av kvällen. De där skylandersgubbarna är också rätt spännande, som ni se.. :)