måndag 18 mars 2013

Liten badutflykt

Igår eftermiddag packade vi in oss i bilen och åkte till Holjebadet i Olofström. Vårt dagis hyr badet varje år och det är lyx må ni tro. Lite halvknepigt att byta om bara, med en bebis. Golven var blöta och hala och det fanns liksom inget bra ställe att sätta ner henne på. När jag tagit av mig kläderna kom jag på att Tobbe måste fått med sig min bikini in i herrarnas.med kläderna, lämnade order till en pappa som var på väg in att skicka ut Tobbe med min bikini. Så, tillbaka inne på damernas hann jag få av mig kläderna innan jag ser att Tobbe gett mig två underdelar. med kläderna igen och genomföra samma procedur som innan, med undantaget att Sanna kissade ner hela mig. Det är liksom så typiskt att sånt här händer mig. Nog för att Bridget Jones är min stora idol men precis när man är mitt i det jublar man inte direkt.

Men till slut hade även jag en över och underdel på mig och kunde hoppa i badet med resten av familjen. Mysigt var det!