måndag 19 augusti 2013

Huvudvärken

Jag har ju alltid huvudvärk, dag ut och dag in. Det är liksom helt normalt i min värld även om det såklart påverkar mig enormt. Men förra veckan och kanske lite innan dess slog den om till något som inte längre var hanterbart. Jag som knappt aldrig ens tar alvedon (mest för att det inte hjälper ett skit ändå) fick ta till smärtstillande som citodon. Vet att jag sa till mamma förra veckan att det enda jag ville var att sova. Jag ville lägga mig på madrassen med Sanna på dagisvilan. Istället pimplade jag kaffe med personalen och gäspade en sisådär fjorton gånger i minuten. Nu har jag ju inte den blekaste om det här hör ihop med borrelian men jag hoppas ju innerligt att det är så. Ringen sprider sig och når nu från baksidan av låret till fram på smalbenet. Lite alien-varning på det.