tisdag 10 september 2013

Knak, klipp och fransk förstärkning

Kroppen har fått sig en omgång, minst sagt. Först ut - kiropraktorn. Första gången någonsin och det var tur att jag inte förstod riktigt var som väntade. Nästa gång vet jag och kommer vara spänd som en fiolsträng. Men hjälp vad proffsig hon var (och dyr) men hälsa kan inte värderas i pengar. Jag kan betala flera hundratusen om jag visste att jag slapp huvudvärk, tinnitus och den eviga trötthet jag burit på i flera år nu. Tandpressningen som jag trott var den elaka boven i det hela kunde nu uteslutas och jag kan sluta älta detta. Det är helt enkelt ett symptom på andra spänningar i kroppen. Nacken snurrade hon på två varv ungefär och jag är förvånad att jag ens kunde resa mig från britsen efter behandlingen. Två akupunkturnålar sitter nu i vardera öra(!) och ska så göra i en vecka till. Efter detta var jag ju bara tvungen att belöna mig med ett besök på salong klipp till och en fransk förstärkning hos Maria.. ;)