lördag 13 september 2014

Tannalös

Så har tand nummer tre lossnat, uppe fram. Måtro vi har en stolt lite läspande kille här hemma. Tandfen kom i vanlig ordning och Kasper tyckte det var coolt att hon lyckades smyga så tyst att ingen hörde henne. Skolan går bra och det är "så roligt att jag inte hinner sakna min mamma" (konversation med mormor vid kvällmaten i onsdags) Söte! Han går hem själv från bussen och skulle man möta honom någon gång tycker han att det är alldeles onödigt och ocoolt. För Sannas del går det också väldigt bra. Inte lika ledsen vid lämningarna längre och leker fint med de nya kompisarna. Fått höra att hon är en väldigt lugn tjej?! Är det vår vilde de pratar om?! :)


De nya rutinerna har inte riktigt satt sig än, mornarna är ett halv kaos innan vi kommer iväg. Vet inte hur många gånger jag frågat Hanna vilken tid bussen kommer. På jobbet är det också mycket nytt, jag ska byta team från tonåringar till barn. Spännande och läskigt på samma gång. Jag har gått med i beredskapsgruppen och kommer att åka till Stockholm snart på utbildning, enormt välbehövligt när man har ett så stort ansvar. Man ska helst kunna allt och lite till! Nu dags att tina kräftor inför kvällens galej!