onsdag 28 januari 2015

Jippi

Min mobil pajade fullständigt nu i dagarna efter 2,5 år. Bindningstiden gick ut i somras och jag har varit så oaktsam jag bara kunnat sedan dess (så jag kunde ha skäl att köpa ny ;) Och det gick ju alldeles utmärkt. Baksidan var rena glaspusslet och när man skakade den hörde man hur alla delar flög runt där inne. Idag kom min nya, en iPhone 6 plus. När jag öppnade boxen trodde jag på allvar att de skickat mig en surfplatta av misstag, så stor är den. Nästan så man skämmer ut sig när man pratar i telefon. Men jag är löjligt glad. Barnen har ju en tendens att lägga beslag på husets surfplatta och det gör ju inte så mycket nu, nu när jag har min megatelefon. Fick dessutom ett par gröna (mindre snygga) hörlurar på köpet med grymt ljud i. Känner mig som ett barn på julafton!