lördag 25 juli 2015

Semester igen

Värmer mig efter badet! ♥

Min jobbvecka är gjord och jag går på semester igen. Nåväl, har andreberedskap den här helgen men sen så :)

Innan jobbveckan drog igång åkte vi på utflykt till farmor och farfar i Djursvik och sen vidare till Ölands djurpark. Vi hann också med picknick och Sunny stand up på Brunnsterassen med Drejstams. Efter själva huvudnumret blev det spontan-efterfest hos oss. Musik på hög volym och dans i vardagsrummet. Har man en barnfri kväll så banne mig ska den nyttjas till max!

Idag har varit en riktigt bra dag. Tennis på morgonen, regn och åska mitt på dagen, pyssel hemma och sen ett isande kallt kvällsdopp vid vår lilla badstrand. Äckelmaneterna börjar komma, försökte känna på en, har hört att det ska hjälpa mot fobi men fy sablar vad slajmiga de är. Spelar ingen roll att de är alldeles ofarliga, de är svinäckliga.