söndag 9 oktober 2016

Reflektioner över livet


Första barnfria helgen (fast jag hade Sanna hos mig fredag till lördag eftersom hon skulle på kalas här på Näset). Så egentligen är det ju bara idag som jag varit barnfri "på riktigt". Men ändå, vilken omställning. Så mycket tid, så oändligt mycket tid till att göra.. ingenting.. Kan inte beskriva känslorna riktigt. Konstigt, skönt, ledsamt, avkopplande, tomt. Att ligga i schäslongen med Isa och lyssna på musik i flera timmar. Reflektera över livet. Ibland gör det ont men jag flyr inte och det är jag stolt över. Jag må vara liiite för godtrogen emellanåt, tror gott om de flesta, åker på en smäll ibland (aj) men mest omges jag av kärleksfulla personer som vill mig väl. När man vågar ge lite av sig själv och sina med & motgångar får man ofta tusenfallt tillbaka. Bort med präktighet, yta och fasad, jag vill ha det som är fint och äkta 💕