söndag 11 december 2016

Helgen

Söndag kväll och jag vill passa på att rikta ett tack till mig själv som lagt semesterdag imorgon 😉
Fredagens julfest var en av de bättre faktiskt. Kanske för att jag blev kallad prinsessa av servitören :) eller för att Roslundens arbetsgrupp bjöd på världens bästa uppträdande, à la nakenchock (på låtsas då). Gårdagen var desto mindre uppåt, jag är som sagt inte alls van vid att gå ut och att komma hem vid två på natten är uppenbarligen inget för mig. Jag var seg hela dagen.. Så jag och barnen åkte till Sjuhalla och fick middagen serverad, lyx 💕


Idag fick syster med mig på ett överjävligt hemma-styrketräningspass och mina ben skakade när jag åkte därifrån. Styrka vågar jag köra trots min rossliga hals. Helgen avslutades med hockeyträning för Kasper och jag måste erkänna att det (förutom svettlukten i hallen) är riktigt roligt att titta på de söta små hockeyspelarna.