söndag 2 juli 2017

High Chaparall & Kustjagaren

Äntligen lite semester och vi startade den med överraskningsresa för Kasper & Valle. High Chaparall var målet och grabbarna var mer än nöjda. Regnet lämnade vi i Karlskrona dessutom, väl tajmat. Restaurangbesök och hotellövernattning var dock det bästa med hela resan, så mysigt!


Igår åkte mamma & jag till stan för att titta på Karlskrona swimrun - Kustjagaren. Jag är så galet imponerad av alla dessa människor (305 anmälda lag) som fixar denna bana, men mest stolt är jag såklart över mina två kusiner. Mamma och jag tyckte så synd om alla som kom upp från vattnet med krampande muskler, sen påminde vi oss om att de faktiskt gör det helt frivilligt, betalar startavgift till och med. För att inte tala om hur gott ölen måste smaka efteråt, då blev vi nästan avundsjuka, haha!