tisdag 20 mars 2018

Helgen

I helgen betade jag av en del föräldrainsatser som ju medföljer när barnen ska idrotta. Fredagskvällen spenderades i speakerbåset när Kasper spelade hockeymatch. Tack & lov slapp jag speakeruppdraget och fick istället sköta skottstatistiken. I väntan på matchstart roade vi oss med Snapchat Sanna & jag :)


På lördagen var det innebandycup och jag & Linus fick ett saftigt kioskpass. Söndagens fotbollsträningen hade tack & lov Tobbe hand om så jag kunde njuta en liten stund i solen med en ljudbok i öronen. Här har vi fler som njöt av solens strålar. Och nej, hon är inte svanslös, har bara snurrat in den på något vis :)


Annars har det blivit mycket lektid för barnen i helgen, så pass att Linus & jag kände oss sysslolösa och drog igång projekt måla trappen. Den gulnade eken ska bli vit! Två stryk gjorda, två kvar. Förhoppningsvis kommer glasräcket på plats den här veckan, sista delen i bygget. Sen har vi bara det roliga kvar, att möblera och få det fint!