torsdag 21 juni 2018

Snart midsommar

Igår lämnade jag Sanna på förskolan för sista gången. Tänk att vi i nästan två år har kört fram och tillbaka till Skillingenäs varje dag för att hämta och lämna. Värst för Tobbe ändå som kört från stan. Nu väntar ett långt sommarlov och därefter förskoleklass på stora Nättrabyskolan. Tur att storebror är där. Och alla kusinerna. Och morbror Daniel. Känns tryggt ;)

Och vem vet om inte morfar kör på ett år till, hoppas ♥

Barnen har åkt till pappa Tobbe nu och ska vara med honom en hel vecka innan de kommer tillbaka till mig. Uff, det kommer att bli tufft. Så jag tänkte starta min barntomma vecka med att sno med mig Sanna på Lövmarknaden ikväll ;) Imorgon åker de till traditionsenligt midsommarfirande i Djursvik och jag vet att de kommer att få det toppen med alla sina kusiner på Tobbes sida. Här en gammal bild. Älskade ungar!



Önskar er alla en trevlig midsommar!