onsdag 11 juli 2018

Juli

Du härliga juli månad, som jag gillar dig! :)
Sen sist då.. Vi börjar med lördagens möhippa för blivande fru Lyngbo.


Bruden

Vädret var sådär härligt varmt och kvavt och svettigt och vad passar väl bättre då än en rejäl femkamp. Det var svettigt nog att bara titta på, så kan vi väl sammanfatta det hela. Min rygg är iofs bättre men sumobrottning och sensuell dans hade nog varit lite väl bra.

Vi prickade in möhippan samma dag som Sverige spelade kvarsfinal i fotbolls-VM och Karlskrona kommun hade äntligen fattat att de skulle slå till med en storbilds-TV nere vid Fisktorget. Vilken sjuhelsikes folkfest. Hur många städer kan bjuda på fotboll med den här utsikten..


Grymt drag..

Sen blev det söndag och min födelsedag. Tänk att få vakna på Sjuhalla, hämta tomater, gurka och paprika i pappas växthus, äta frukost i morgonsolen med mamma och pappa, få födelsedagskramar av Kasper och Sanna som tog sovmorgon. Sen kom min Linus hem från grabbhelg i Halmstad och han hade fixat överraskningsmiddag med mina och hans föräldrar och Johanna. Exotisk planka och bubbel. Vad mer kan man önska en födelsedag ♥

Som om inte det vore nog blev jag ytterliggare firad med överraskningstripp till detta vackra ställe.

 
 

Bubbel på vår balkong.

Han ♥