måndag 8 juli 2019

Loppis, köksbeslut och min födelsedag

Idag fyller jag år, hurra för mig! Ett år kvar till 40 och jag kan inte riktigt förstå att jag är så gammal. Men livet är härligt och jag njuter.

Kasper och Sanna är just nu i sköna åldrar, de leker med kompisar HELA tiden. Kasper och kompisarna cyklar runt mellan fotbollsplanen och stranden, sen kommer de hem en stund för att ladda mobilerna och man försöker få i dem lite mat innan de drar iväg igen. För Sanna är det likadant minus att hon får cykla runt i byn :) Igår var mamma och jag på loppis med dessa tre shoppingdamer 😊


Sen badades det under regnbågen i Astrids pool.


Ljuvliga små barn. Jag har tankat så mycket kärlek den här veckan så att jag klarar mig när de har pappavecka.

Över till köksplaneringen. Det känns äntligen som att vi har hittat det vi vill ha. Det kommer att bli ett ljust ljust grått kök med vit stenbänkskiva och vi är så nöjda. Exakt samma lucka och färg som detta.


Idag spelar Linus scramble-golftävling på Almö med den fina starttiden 06.30, Kasper har sovit över hos kompis så det är bara Sanna och jag hemma. Vi får se om hon bjuder på födelsedagssång när hon vaknar. Vet att det ska finnas ett litet paket från barnen också :)
Sen blir det Axel in till stan med mamma och barnen. Mamma och jag ska äta lunch och barnen ska till pappa Tobbe. På kvällen ska vi lyssna på liveband på pop up:en och imorgon tar Linus mig på minitripp någonstans ♥️