fredag 26 juli 2019

Jobb, Semester & Pink

Efter en jobbvecka såhär mitt i smäcksommaren välkomnar jag nu tre härliga semesterveckor till. Jag måste dock erkänna att jag har njutit på jobbet den här veckan. För första gången på så så länge har jag haft tid att läsa litteratur. Samtidigt har jag skrivit på min examinationsuppgift för utbildningen jag går (krisstöd för barn som bevittnat våld). Våndades över denna uppgift men nu känner jag mig lyft. Det är inte ofta man får möjligheten att skriva och berätta om de barnsamtal man haft samt reflektera och analysera med hjälp av litteratur och forskning. Dessa små barn 🌸

Nu har lugnet lagt sig såhär på fredagskvällen. Isa sitter på taket och undrar när hon ska få gotte :) 


Linus och jag har intagit våra favoritplatser på trädäcket med varsin filt. Vi lyssnar på Pink och laddar för konserten i Stockholm nästa helg. Grym jäkla röst, grym jäkla kvinna!