lördag 10 augusti 2019

Bara sport, bara sport, bara massor utav sport

Har ryckt upp mig de senaste dagarna både på golf och tennisfronten. Förutom någon timme här och där med Linus blev det kickstart igår morse med Erika. Jag kände mig oförskämt pigg. Vi ska försöka få till en dubbeltimme också inför en internationell veterantävling på hemmaplan om två veckor. Verkar som att jag ska köra mixed med en tysk också. Kan bli spännande detta :)


Golfen går något segare men det är alltid en ljuvlig upplevelse att komma ut till Almös vackra natur.

Har lyckats sänka mig till 22.2 men hcp 17 som jag hade för tio år sedan känns långt borta.


I onsdags körde mamma, Mia och jag 18 hål, därefter lite tjejsläktmys hos mig, Anki och Maria kom också förbi. Underbar kväll! Idag ska vi fira ”morbror” Sune som fyller 85. Männen ska göra kroppkakor och tjejerna ska dricka gotte under tiden, bra upplägg 😍😉