onsdag 21 augusti 2019

Oj oj, dags för uppdatering

Sista semesterveckan bara sprang iväg, blir lätt så när man har barnen :) Jag har haft en skitvecka med min värk tyvärr. Migränkänning från och till. Varit tvungen att vila mitt på dagen med nerdragna rullgardiner. Så är det ibland för mig, något jag lärt mig leva med.

Men där emellan har vi hunnit med följande.
Firat Sune som fyllt 85 med hemmagjorda kroppkakor och pappas besk. Gottigottgott!



Haft min fina vän Tina med familj på besök.


Fikat och pratat ikapp med min andra fina vän Hanna.
Spelat padel med tennisgänget och våra respektive.


Bokat resa till Gran Canaria i november tillsammans med syskonen Hallström och familjerna.



Sist men inte minst, dagens skolstart. Kasper början 5:an och sprang iväg själv till samlingen och alla kompisar. Sanna var mer pirrig, samma klass men ny lärare, nytt fritids och nytt klassrum. Hon och Astrid tågade in hand i hand på röda mattan idag ♥️


Nu drar höstterminen igång på riktigt, med jobb, skola och aktiviteter. Välkommen höst!