onsdag 4 september 2019

Prylar och spindlar

Jag som tycker mig vara extremt sparsam med saker får nu panik av att gamla huset aldrig verkar bli tomt. Och lilla stugan är fylld till bredden redan. Ska försöka hålla i alla fall denna lilla soffhörna ren.


Inte nog med flyttkaoset så har vi nu skaffat oss fler husdjur - gigantiska husspindlar. Vi hade öppet till tvättstugan första dagarna och de måste ha kommit därifrån. Den dörren har varit fett stängd sedan dess. Fy bövelen alltså, jag hatar spindlar, HATAR. Nu när Linus varit i Oslo har jag inte ens vågat sova i stugan utan har traskat upp till mamma och pappa när det börjat mörkna. Visar sig en enda stor spindel till överväger jag att ta mitt pick & pack och dra.

Positivt i det hela är att få bo så nära mamma och pappa. Tänk att få uppleva det ♥️
Igår åt mamma och jag fiskgryta och tog ett glas vitt till det. Fler sådana kvällar ska det bli :)