måndag 10 februari 2020

Tennis och Hockey

I helgen har jag tittat på tennis både lördag och söndag. Det spelades nämligen Lag-EM i tennis för flickor 16 år. Vi räknade ut att det var 24 år sedan jag själv spelade lag-Em för Sverige i 16-årsklassen. Ofattbart vad längesedan det var. Kan heller inte riktigt fatta att jag har spelat på den nivån. Tänk att jag har varit med i juniorlandslaget.


Hur som helst var det otroligt roligt att titta på tennis och det var fanstatiskt duktiga tjejer på plan. I söndags var mamma och jag på plats från klockan 09.30-14.30. Hade kunnat titta lika många timmar till.


I lördags var det dessutom hockeymatch för den här lille killen. Han hade ju feber hela förra veckan så det var tveksamt om han skulle spela men han ville så gärna. Lite trött i benen kände han sig men gjorde ändå en bra match tycker jag. Idag kommer de hem till oss och jag längtar så mycket efter att få krama om dem.