fredag 7 november 2008

Hälsat på Josefin & Meja

Idag bar det iväg till Ronneby för besök hos Josefin & lilla Meja! Innan jag ska åka ringer Johanna och berättar att det finns ett fint soffbord till salu, just i Ronneby. Kan det bli bättre tajming? Så nu sitter jag här & bloggar med fötterna på nya soffbordet.. ;) Bye bye fula plastiga ikea-bord och tack Johanna! Lilla Meja är nu 5 månader. Har fortfarande inte vant mig vid att det faktiskt inte blev en Tage. Magen hette nämligen så i 9 månader.. ;) Vi har inte hunnit träffas så mycket sista tiden men nu ska vi ses nästa lördag igen med Annika & Pernilla också, och redan helgen efter det ska Josefin har tjejfest. Så man kan väl säga att vi tar igen det! Nu känner jag hur kallt det är om fossingarna så jag ska pinna iväg & hämta lite ved till brasan. Ingen träning för mig ikväll, fortfarande förkyld & ont i halsen. Kan heller inte spela matcherna i Växjö som är i helgen så matchcomebacken blir på onsdag istället.. Fy vad nervöst!