fredag 14 november 2008

Massa kaffe

I morse när jag slog upp ögonen smattrade det mot rutan.. Så vi bestämde oss för att fika loss hemma hos Lisa istället för att promenera. Jag tog bilen trots att Lisa bor cirkus 8 hus från mig.. Men jag lovar - det öste ner, vagnen låg i bilen, paraplyet var hos Sara osv osv. Bra bortförklaringar va?! Sara däremot var duktig & promenerade men då ska ni veta att hon bara har 4 hus bort till Lisa.. Stoooooooooor skillnad på 8 hus & 4 hus.. ;) Våra små var på riktigt gott humör idag och vi tjejer hade tusen saker att prata om som vanligt!! Efter det var det dags för fika nr 2 hos storasyster. Marie, Isak & Vilhelm kom också på besök. Mysigt hade vi och jag lär mig alltid en massa om barnuppfostran. Tänk, snart ska jag vara den som tröstar/skäller på Kasper när det bråkas om vems leksak som är vems.. Jösses! Tyvärr blir det inga bilder idag, glömde ta med kameran..