lördag 15 november 2008

Sovmorgon!

Idag gjorde Kasper en "Caspar" & "Love"!! För er som inte förstår vad jag menar så betyder det att bebisen kan ligga & gosa lite i sängen på morgonen och sen somna om! Vi var i chocktillstånd när vi vaknade & klockan var 08.20. Normalt sett är Kasper som en inställd väckarklocka och vaknar alltid runt kl 7. Nu kanske ni tror att vi var pigga jag & Tobbe. Men nej då, vi var precis lika toktrötta som vi brukar vara!! Annars har dagen bjudit på tjejträff i Ronneby. Det var jag, Annika, Pernilla & Josefin.. och Kasper & Meja.. Gamla jobbargänget med andra ord. Förr i tiden träffades vi varje månad men nu var det evigheter sen vi sågs. Men inte märktes det av. Det var precis som vanligt! Vi bestämde att vi på nästa träff ska ha drinkafton hos Pernilla. Jag längtar tills dess! Bara vi tjejer med massa goda drinkar! Nu ska jag ta tag i lördagsmiddagen!! Puss på er alla!