tisdag 9 december 2008

En heldag på stan

Idag åkte Sara & jag in till staden med våra små för att shoppa. Vi bestämde oss för att åka när killarna skulle sova sin förmiddagslur. Perfekt planering, så kunde vi strosa omkring med de sovandes i vagnen och sen när de vaknade och var pigga & glada skulle vi luncha. Det gick inte helt som planerat.. Caspar vaknade så fort vi var framme och Kasper sov inte mycket längre han. Vi tog en lite tidigare lunch istället på gröna rummet (tror jag det hette?). Otroligt mysigt & barnvänligt lunchställe, dit måste jag igen! När Sara skulle vidare på sång och jag var på väg hem stötte jag på Kim & Hanna. Så det blev ytterligare en runda på stan, tur det för jag hittade en jättefin blå-svartrandig scarfs till Kasper från Villervalla.. ;) Nu är det nattningsdax!!