måndag 8 december 2008

Nya jeans!

Igår innan konserten rusade jag in på Vero Moda för att prova jeansen som jag lagt undan. Tjejen i affären tyckte absolut jag skulle ta den mindre storleken för de kommer att töja sig minst en storlek. Mamma tyckte de var på tok för tajta.. Men jag vet att mamma också hade supertajta jeans när hon var ung, ännu tajtare än mina till & med!! Eller hur mamma?! ;) Snart har jag nog gått in dom och då sitter dom som en smäck!
Idag har vi granntjejer haft måndagsfika & promenad. Lika trevligt som alltid!! Full rulle på barnen idag, och det får vi ta som ett gott tecken, nu är alla friska. Hann bara ta ett kort på de små innan kamerabatterierna tog slut så det är bara Kasper som tittar in i kameran.. Vill avsluta med ett jätte -GRATTIS till Sofie & Erik som fick en liten flicka igår!!