söndag 21 december 2008

Isolerat & klart

Nu är förrådet isolerat, Tobbe har verkligen kämpat på idag. Det märks att han är mattelärare, det blev knappt någon plast över och endast några tussar isolering.. :) Jag har kämpat på inomhus, barnsäkrat i köket och skrubbat köks-luckor & lådor, micro, kyl, & frys. Kasper sov hela 3 timmar i eftermiddags, tror ni vi har en pigg unge nu eller.. ;) Kolla in hur han plöjer i mina nystädade kökslådor!! Världens sötaste!!
Imorn ska Kasper vara hos mormor & morfar medan Tobbe & jag gör stan. Alla julklapparna ska handlas in, jag fixar min familj och Tobbe sin. Vi är lite olika när det gäller att shoppa. Jag tycker det är mysigt att gå på stan tillsammans, tar gärna en fika och strosar runt lite lugnt. Tobbe vill helst att vi åker till Amiralen och tar alla julklappar i ett svep helst på mindre än en timme.. Ska bli spännande hur det blir imorn, jag lovar att uppdatera bloggen! Pöss pöss