tisdag 27 januari 2009

Älskade familjen!

Efter en tung dag igår med många tårar bestämde mamma att jag & Johanna skulle komma till Sjuhalla för en mamma-dotter kväll. Precis vad jag behövde! Johanna & jag tog en promenad i mörkret och väl "hemma" bjöds det på bakad potatis, mumsiga röror och supergott vin. Sen pratade vi hela kvällen! Jag är så lycklig som har er! Vår lilla krets för inbördes beundran som Johanna brukar säga.. ;) Idag tog Sara & jag en lång promenad runt udden och lite till, var ute i nästan 1,5 timme. Sen åkte jag & lämnade Kasper hos mamma, så de har haft en hel eftermiddag ihop. Kasper var så glad när jag lämnade honom, han blir ju lite bortskämd på kärlek där borta.. ;) Min egentid ägnades åt storstädning, så nu luktar det rengöringsmedel i hela huset! Ikväll blir det välförtjänt slapp framför TV:n. Puss
Johanna & jag i alldeles för tajta tröjor, haha! Jag ser gravid ut som alltid. Men titta vad somrigt och grönt det är runt omkring oss.. Nästan så man längtar en aning till sommaren.. :)