torsdag 29 januari 2009

Besök hos Justina

Det gick minsann att få in 5 pers i vår bil, trots 2 bilbarnstolar! När vi kom fram och Ebony hade nosat & slickat fördigt på gästerna bjöds det på jättegod kycklinggryta. Kasper & Love fick sitta i knät medan vi åt, för på golvet fanns en massa livsfarliga saker för bebisar. Som tex en hel kaktusfamilj!! VAD vi skrattade åt detta.. ;) Dagens längsta diskussion handlade om mystiska händelser och spökhistorier. Jag vågade knappt gå på toa sen. Är lite rädd av mig faktiskt, sjukt mörkrädd sedan barnsben. När jag var liten fick Jusse följa mig till vår uppfart och sen sprang jag allt vad jag kunde för att hinna in innan Jusse hann in, hehe! När vi skulle hem hade Kims vagn blivit överfallen av hundbajs så vi fick svepa in hjulen i plast. Ja jösses, vilket meck. Imorn är Antons 1-årskalas inställt, så det blir till att förbereda för kvällens tillställning hela dagen. Kim tittar eventuellt förbi, kan vara trevligt att ha någon att prata med medan man moppar!!