onsdag 28 januari 2009

Bräkne-Hoby

Imorn bär det av till Hioby (som Maria hade sagt.. ;) för lunch hos Justina. Vi kommer stuva in oss i vår bil alla 5 dvs Tina, Kim, Love, Kasper och jag. Kim har paxat framsätet.. Jag ljuger inte när jag säger att det är max 20 cm benplats där eftersom vi har bilbarnstolen i baksätet. MEN Kim menar att om Jerpa har klarat av att sitta där med sina styltor så kan väl hon det också! Vi får väl se imorn, lär ta ett kort eller två på detta för det kommer säkerligen se roligt ut.. :)
I förmiddags for Hanna, jag & Kim på dagens babyrytmik som var lugn och skön, säkert 1/3 har hoppat av, precis som jag gissat! Efteråt åt vi goda röror & frallor hos Tina. Nu måste jag ta hand om min sambo som fick en stämpling igår på träningen, stackarn kan knappt stödja på foten.. Natti!
Min lilla guldklimp var trött idag på rytmiken, ville mest gosa med mamma!