lördag 21 februari 2009

Födelsedagkalas!

Igår firade vi Jens födelsedag, gissa om vi ännu en gång blev bjudna på världens godaste 3-rätters. Matbeskrivningen gick inte helt klockrent sist, då jag tog fel på bacon & dyr lufttorkad skinka så jag väljer att bara sammanfatta middagen med ordet mumma!! Jag bestämde mig efter ett glas vitt att jag skulle köra, hade så nedrans ont i halsen (ska det bli en repris tro från i höstas, när jag hade ont i halsen i flera månader?!) Kvällen fick sig dock en brysk vändning när Johanna började må illa och hängde på toa resten av kvällen.. Stackars henne, det är hemskt att spy, vi får hoppas att det berodde på marrängen vi är inte så sugna på magsjuka här. Jag var inte piggelin heller med min hals och Tobbe fick nån öl för mycket innanför västen så det blev tidig hemgång för oss båda och liten. Förlåt Jens! MEN partyt höll på till kl 02.00 fick vi höra idag och avslutades med att två brudar hoppade på snowracern och tog några åk. Madde & Maria - ni är för GOA.. ;) Hur kunde man missa detta!!?! Det hade ju varit årets bloggfoto om man hade varit där!! Nej, en tjejkväll får vi boka in snart, så Johanna & jag också får åka lite snowracer i kjol & strumpbyxor.. ;) Nu är det dags att göra paj till tjejkvällen ikväll!
1 - Bröderna Sjöstedt
2 - Tobbe & jag