fredag 13 februari 2009

Härlig dag idag!

Idag har det varit fantastisk vinterväder med minusgrader & sol, så Kasper & jag åkte bort till Johanna & Jens och barnen för korvgrillning och pulkaåkning. Jag tog några åk i backen bakom Abbe på hans snowracer, och Kasper åkte babypulkan.. ;) Vilken pulkabacke de har, på vår tomt kan man bara göra snöänglar och bygga snögubbar! Kaspers ögoninflammation är inte bra, och han avskyr när vi baddar ögonen, skitjobbigt! Men hellre det än öroninflammation som Love har fått.. Ikväll har Tobbe & jag lagat lyxköttfärspaj med trattisar som pappa & jag plockade i höstas. Det är verkligen lyx det.. Nu laddar vi för "på spåret" som jag lyckades vinna förra gången, tack vare Beneluxländerna (som gav hela 3 poäng) och några musikfrågor.. Det ni! Annars tog Tobbe uppfinnaren James Watt och det är ju inte så illa pinkat det heller.. ;)
Liten bebis, stor vovve
Abbe på snabba snowracern. Det är inte näsblod, bara ketchup..
För fler sköna bilder från backen, kika in på systers blogg http://www.lillaverandan.blogspot.com/