lördag 14 februari 2009

Utmanad

Så har utmaningen kommit till mig - bild 6 i mapp 6. Det blev den här bilden på Jens, Daniel & Tobbe, badandes ute på Aspö med Polenfärjan i bakgrunden.. ;) Bilden är tagen sommar 2005 och det var tokvarmt i vattnet! Vi var där hela familjen Hallström och firade min 25-årsdag. Underbara minnen!
Idag har vi ÄNTLGEN kört första lasset till tippen och rensat i Kaspers kommande rum. Alla hjärtans dag ska vi fira hos Kim & Jerry med god mat, spel & melodfestival. Ska bli supertrevligt. Kim får sanera alla leksakerna sen från de ihärdiga ögoninflammationsbacillerna. Annars kommer denna alla hjärtans dag gå något obemärkt förbi, vilket beror på att vi alldeles snart firar 5 år tillsammans och det är speciellt!! Men några extra pussar och 5 par strumpor ska han få min älskling.. ;)
Jag skickar vidare utmaningen till alla i min blogglista så får vi se om nån nappar..