onsdag 11 mars 2009

Bus idag också!

Idag kom kusinerna på besök igen, till Kaspers stora förtjusning! Johanna lämnade av barnen och for vidare till stan, men det fanns en massa barnvakter här så det gick kanon. Från Abbe & Valle sett var här - Moster, Farbror Emil, Farbror Emils fru Anna, Farbrors kusin och Mosters kompis Tina.. Snurrigt eller?! Lite kul också att Tina & jag lärde känna varandra innan vi visste att min syster var gift med hennes kusin.. ;) Idag fick jag min traderavinst, en röd windstopper från Kappahl. Den var så himla fin, ser knappt använd ut och precis den röda färgen jag ville ha!! Nu ska jag bara buda hem en marinblå p.o.p jacka och slutligen blir det en ny randig mössa från Villervalla som ska matcha. Tradera är verkligen bra, nu har jag inte handlat där sen i höstas nån gång men som de säger, en lyckad auktion har två vinnare. Visst är det fantastiskt att kunna ta till vara på plagg som näst intill är som nya, både för plånboken och miljön!!