torsdag 12 mars 2009

Skor till Kasper

Det är hög tid att köpa Kaspers första skor, han har ju gått ett tag nu och snart ska han springa omkring på gräsmattan med sina små fötter. Jag hittade ett par såå söta skor (till vänster) men de var för dyra tyckte Tobbe.. :) Så jag fick söka vidare och hittade ett par som är nästan lika söta (de till höger)! Kan inte bestämma riktigt om jag ska ha de gråa eller blåa.. Tänk de blåa till en mörkblå jacka, röda windstoppern under och en randig mössa till.. Det skulle va snyggt!
Idag fick jag & Kasper ett litet spontanbesök, det var Jusse & Therese som kikade förbi. Så nu äntligen fick lille Anton sin 1-årspresent. Efter det packade Lisa & jag in oss i deras bil med barn och barnvagnar. Gick riktigt smidigt! Mötte upp Tina för en fika på 1344 (mitt förslag som jag ångrar skarpt) Kasper var inte alls på humör och för första gången fick jag uppleva den där känslan av att ALLA tittar på en när man försöker få styr på en ledsen liten unge.. Nu var det ganska snabbt över men puh.. ;)
Kasper bjuder Ella på kex.. :)