onsdag 18 mars 2009

Fika & lek ute

Vi började dagen med en syskonfika hos Johanna, Daniel hade nämligen håltimme så redan vid 9 drack vi kaffe. Mysigt! Idag kommer mamma hem från Portugal, åh vad vi har längtat efter dig här hemma. Rackans lyckost som fått åka iväg med väninnorna på golfresa.. ;) När Kasper sov eftermiddagsluren passade jag på att riva upp golvet, inte särskilt spännande måste jag erkänna. Inte lätt heller att vara pedant när byggdammet far runt och man hittar små äckliga intorkade kryp, yyyuuuuhhhh..! Tog med mig Kasper ut på tomten medan jag bar bort det gamla golvet, han är så söt när han traskar runt i sin alldeles för stora windstopper, ramlade i vattenpölen gjorde han också så vanten blev dyblöt.. Men det var härligt att vara ute i solen en liten stund! Nu väntar vi på pappsen som jobbar sent idag, sen är det träning för mig!